Tips Rumahtangga – Kenali Isteri Anda…

Kenali isteri anda ..

Akan ada dua jenis isteri bila ada masalah rumah tangga.

1. Pertama, Jenis confront, nangis2, marah2, pi mengamuk (kalau melibatkan org ketiga), pi cerita masalah kat org. Jenis ni memang dia sayang suami dia. Dia kecewa dan cuba selamatkan hubungan. Dia minta bantuan nak selamatkan rumahtangga. Bila org tanya, dia akan cakap mcm2. Dia luah macam2. Dia cerita semua, sbb dia perlukan nasihat. Org mcm ni mmg sayangkan suami. Inshaallah kalau kena cara fight, korg akan masih bersama. 😘

2. Kedua, Jenis nangis puas2 sorang2. Pastu dia chill. Dia buat macam biasa. “Tak apa lah kalau jodoh tak panjang drp bersama tp dua2 menderita”. Bila org tanya, dia takkan citer sedih2, dia akan jawab “aku dah cuba yang terbaik, bahagian aku dah lepas. Kami mmg jodoh tak panjang.” Yg jenis ni bahaya. Sbb anytime dia sedia angkat kaki. Mungkin jenis hati kuat n independent. 🤣

😅😅😅

Harap membantu ya. Terima kasih sudi baca.

*Gambar sekadar hiasan

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: